Ceydakoruc Değeri çok iyi. Ben hiç kullanmadım kan ilacı. Eksik olmayan ya da test yapılmamışken daha eksik ya da fazla olduğu bilinmeyen bir şey için düzenli ilaç kullanmak neden? Biz kendimiz kullanıyormuyuz aman eksik çıkar diye? Hayır. 9 aylık hiç kullanmadım. Sağlıkocağındaki ebemizde şart değil prosedür işte veriyoruz eksik olmasın diye vs dedi sen bilirsin dedi.
Pekmez, kuru kara üzüm hoşafı vs ile desteklediğime inanıyorum. 😌