Yusra_buglem
Dönen bebek kendini kurtarır derler yinede 1-2 gece takip etmekte yarar var ona göre bırakırsınız. Müdahale etmeyin sakın sadece gözetleyin. Bende ilk başta baya korkup sürekli geri çeviriyordum sonra ebem demişti kendisi dönebiliyorsa o zaman çevirmene gerek yok diye. Ondan sonra da bıraktım ve halada karın üstü uyuyor çok seviyor🥰