Gizeem3535 Bebeginiz henuz cok kucuk, bos yere o minik bedenini yormayin.
Bunlar cok dogal ve normal refleksler, sinir sistemi, kas dokulari gelisiyor. Bunlarin olmaması sıkıntı olur esas. Hic icinize sinmiyorsa, ilk basvuracaginiz sey eeg olmamali, ki zaten doktor bunu kabul etmez, video çekip doktorunuza izletebilirsiniz. O zaten size bunun her yenidoğanda gorulen normal refleksler olduğunu aciklayacaktir