Merhabalar,
bebeğimin dışkısında kılcal kan sebebi ile doktorum süt alerjisi teşhisi koydu 15gün diyet yaptm ama 10.gün tekrar edince gaita gizli kan testi yaptırdk temiz çıktı şimdi ise çocuk alerjisi için doktora gideceğiz ve sanırım deriden yapıyorlarmış biz seçebiliyor muyuz bilmiyorum. deneyimli anneler paylaşabilir mi bebek için zor mu geçiyor canı çok acıyor mu 😞 bebeğim 5 buçuk aylık bu arada🙏🏻