Veranur Merhaba canlar bebegim 10 aylık oldu 3 aydr doktora götrmedm pandemiden dolayı sizler kaç damla kullanıosnz d vitaminini? Ben saglık ocagnn verdgni kullanmıyorum doktorum pedia-d vermişti onu kullanıyorum damla sayısını artırmalımıyım
Goktug1651 Seydameva bu pedia damla baya az cıktı sisesi öylemi acaba bizede doktor yazdı aldık eczaneden şişe agzına kadar dolu değil öylemi oluyo acaba ona göre eczaneye geri götüreceğim
Veranur Egeoslem ama benm doktorum en son 6 damlaya cıkarmıstı kızlar suan şok oldum aynı markayımı kullanıosnz acaba
Egeoslem Veranur normali 1 yasa kadar 3 damla sonra tahlil yapılıyor ona göre doz değişiyor birde Aylık muaynesinde cocugun bıngıldagı kontrol ediliyor Dr ona göre yükseltebiliyor
Happytwins Veranur evet pedia d doktorum 4 dedi yarın sorucam arttırılması gerekir mi diye 3 aylıktan beri 4 veriyoruz değişiyor mu bilgim yok
Happytwins Veranur canım sordum hep 4 damla veriyoruz d vitaminini dedi ☺️ Demir kan kiloya göre artırılıyormuş. D vitamini sabit.