Cansu4 Kızlar 2 aylığız bebeğim aşı oldu bugün ateşi 38.9a kadar çıktı şuan biraz düşürdük ateşini 37.9 oldu. Ateşi kaça yükselirse doktora gitmeliyiz.
aramsamsam Cansu4 39derece civarına tekrar yükselirse ve müdehalenize rağmen düşmüyorsa doktora gidin. Ayı dolayısıyla yüksek ateşte riskli grup kabul ediliyorlar. İnce giydirin sık sık takip edin. Geçmiş olsun
Emine1650 Cansu4 Canım bizim Doktorumuz 38 olursa 1 cay kaşığı Calpol şurup ver demişti bir dene istersen. Düşmezse ihmal etme ara doktorunu
Purple13 Cansu4 doktorum 38 görünce düşünemiyorsanız haberim olsun diyor. Bir danışın doktorunuza düşmüş hali 38 neredeyse
Cansu4 Pelin87 naide2020 Purple13 Emine1650 aramsamsam şuan 38.5 oldu calpol verdim üzerinde kalın bişey yok ince şeyler var. Hala düşmüyor ateşi yükseliyor ve sürekli calpol vermekte istemiyorum doktora gidicem şimdi teşekkür ederim
naide2020 Bizde olduk bugün makattan ölçtüm 38.3 çıktı yarım fitil koydum o biraz düşürdü insallah tekrar yukselmez
Purple13 Cansu4 evet düşürmek için yapılması gerekeni yapmışsınız gidin mutlaka geçmiş olsun. Ev çok sıcaksa oda etkili olmuş olabilir
ekmek-arasi Cansu4 bi ilik su bez ile vucudunu serinletin duser birazda atesle vucudun savasmasi gerekiuo sakin dus aldirmayin
Cansu4 emine_seker sürekli vermek istemiyorum 4 saatin geçmesini bekliyorum calpol vermek için ama verdiğim de bir saat düşüyor oda işte dediğim gibi 37.9a düştü geri hemen yükseliyordu
Purple13 Cansu4 normal yollarla düşeremiyorsan calpol ver diyor doktorum 4 saatte düşmüyorsa haber ver diyor.
Cansu4 emine_seker doktora gittik aşıdan dolayı normal olabileceğini söyledi sabaha karşı anca ateşi düştü ve uyudu bugünde gün içinde çok az emdi şuan uyuyor