Merhaba hanımlar kızım 6 ay 24 günlük verem aşısı geç reaksiyonu yaşıyoruz şu an aşı yerinin üstü bayağı kabarmıştı geçmeye başladı fakat vücudunun başka yerlerinde de kabarma olmaya başladı başına gelen var mı doktorumuz kendiliğinden geçer dedi ama ben yine de emin olamadım