Aylingneess Eşime yalvar yakar aldırmıştım ve hiç kullanışlı değilmiş şimdide hiç bir şey diyemiyorum çünkü kıyameti koparacak o zamanlar para sıkıntımız vardı ve bende hamilelik hormonlarımla beraber en iyisi diğe alalım dedim ve hüsran ne yapacağım kara kara düşünüyorum
Deletedmom318 Aylingneess 10 aya dek çok rahat ettiğim 10 aydan sonra direkt elden çıkarttığım bir bebek arabası. Bebek kilolanınca tekerlekleri falan bir değişik gidiyordu en iyisi kabin bebek arabası
annediyebiri Aylingneess markası ney acaba bence çocuk küçükken travel iyi oluyor. Büyüyunce de baston iyi oluyor.
Aylingneess TwinsmomDA Biskusunannesi puset kısmında hiç bi sorun yaşamadım bu zamana kadar diğer portbebe kısmına geçince oturma pozisyonunda kızım aşağı doğru kayıyor başlarda kızım kendini kaydırıyor sandım çok hareketli olduğu için sonra bi baktım o bişey yapmıyor kendiliğinden kayıyor ve kemeri sıkıyor ağlamaya başlıyor hiç mutlu değil tabi bende
UmmSalih Aynı bende öyleyim annemler almıştı arabayı bana sordu bende travel sistemli alın demiştim o kadar pişmanım ki kullanamıyorum 😪😪
Biskusunannesi Nedenki , biraz arabada yer kaplıyor evet ama kullanışı iyi bence . Yatak kısmını arabaya arkaya koyuyordum uyuyunca yatırıyordum onda felan iyi oluyordu şimdi pek bebek arabasında oturmak istemiyor gerçi kucakta gezdiriyoruz 🙄
Karalahana Aylingneess Al benden de o kadar. Puset kısmını kullandık hiç sorun olmadı ama o diğer aparatta asla durmadı kızım ve baston bebek arabası aldık mecbur 🙈 onu çok seviyor allahtan
Cikolata Aylingneess hayatımda yaptığım en doğru karar oldu ben travel sistem olarak bagi’yi tercih ettim çok hafif az yet kaplıyor kolay katlanıyor sürümü çok rahat iyi ki diyorum tabii bagideb önce nuna almıştık öküz gibi hantaldı Allah yüzümüze baktı tentesi bozukmuş değişim yapın dediler bagiyi aldık çok çok iyi
symzll Aylingneess çok ağır ve çok kaba o kadar fazla yer kaplıyorki çok hevesle aldım ama sonra baston arabada aldım napalım indir kaldır gına geldi 😒
Aylingneess symzll sanırım bende bastona dönücem ama önce eşime söylemem gerek diyeceği lafları tahmin edebiliyorum şimdiden 😇
Elizan_Annesi01 Aylingneess valla ben en iyisini yaptım sanırım 380 tl ye normal pusetsiz olanlardan aldim 2 çocuk sığıyor içine çok rahat sürümü hafifliği yer kaplamaması ve sağlam o zamanlar maddi acıdan pahalı bisey alamadım iyikide almamışım
Elif-ecre Aylingneess bizimkinin aynısı desene. Benim tek rahatsız olduğum şey, normal oturmalı Olan bölümü yatırıyoruz çocuğun başı aşağı doğru ayak kısmı daha yukarı doğru duruyor gibi. Bi türlü onu halledemedik. Oturma şekli falan yine iyi. Ama tam yatırmaya gelince orası çok kötü. Biz de eşimle daha bu akşam konuştuk. Çocuk yürüme evresine gelince baston alalım diye. Allahtan eşim böyle şeylere karışmaz
Mom9 Valla ben çok memnunum 10aydır taş gibi araba 10 çocuk büyütür 😅 ama bizim avantajımız bagaj büyük, apartman asansörlü :) zaten 2yaşına doğru binmiyolar hiç bi şekilde 🤷♀️
Defnemm22 Aylingneess ahaaa bende böle bir hataya düştüm sırf görüntüsü güzel diye travel aldım bin pişman oldum ama letgodan sattım başka aldım sende öle yapabilirsin
Woody Aylingneess 3 aylığız şu an memnunuz. Arabanın bagajı, katlama kolaylıgı vs ölçüp tartıp aldık. Gerisini zaman gösterecek 😄 Siz şimdiden burada falan satılığa çıkarın. İyi fiyata elden çıkaracak gibi olursanız eşinize söyleyin 😄