Premses- Selam anneler biz 8 Aylik olduk haftaya pazartesi yani 8+6 olduğumuzda aşımız varmis ama ne aşısı bilmiyorum internettendende baktım herhangi bir bilgi bulamadım bu ayda bebisi asi olan anneler varmı tskler 😍
Sblsrgnsn Premses- 8.ayda bi asi yokki 9.ayda oluyor menenjit yada kizamik emin degilim 9 ayligiz bizde haftaya asimiz
Rzgr Premses- 9. Ayda kizamik aşisi oluyor artik. 8. Ayda herhangi bir aşi yok. O bebege bende cok uzuldum. Boyle durumlar cok nadir olsada yasanabiliyor. Belki baska birsey tetiklemistir bilemiyoruz. Ama aşılar mutlaka yapilmalı. Ebenizi arayip ne asisi oldugunu sorabilirsiniz.
Mommy_ Premses- Kontrol için çağırmışlardır. 9. Aydaki Kızamık aşısı için de gün verirler. Aşı olmasa bile sağlık ocağının rutin kontrolleri var onlardan biridir muhtemelen.
Abrakadabra Kkk kızamık aşısı normalde 12. Ayda yapılıyormuş öne çekilmiş erken çıkarıyormus bebekler, bizede 9.ayda falan yapıldı
Premses- Abrakadabra biz 8 ayligiz ya sıkıntı olur mı acaba burada biri aşı ile bir post açmışdi bebeği komaya girmiş ondan dolayı korkar oldum
Abrakadabra Premses- Bizde 8 yeni bitmişti 9 a yeni girmiştik öyle yapıldı. O komaya giren bebeğin 6.ay aşısıydı sanırım çok üzüldüm onada Allahım ailesine bağışlasın inşallah 🙏
Premses- Abrakadabra evet bnde asi karşıtı biri değilim ama.onu okuduktan sonra etkilenmedim desem yalan olur
Ada_Deniz Abrakadabra bende çok üzüldüm aşı mı yapmış o şekilde inan çok korkuyorm Rabbim sabırlar versin inşallah sağlığına kavuşur Rabbim hiç bir anneyi evlatsız bırakmasın 😔🤲🏻
Premses- Sblsrgnsn biz bugün sekize girdik asi takviminde temmuz 6 asi yazıyor yanlışlık olabilir mı ya 😒
Sblsrgnsn Premses- muhtemelen yanlis yazmislardir 6.ayda en son asiya gittik bidaha 9.ayda dediler bize
Abrakadabra Size kontrol amaçlı gel demişlerdir size 1 ,2 haftaya gün verir aşı için .Siz kan tahlili yaptırdınız mı onuda sorcaklar bu gidişinizde.
Premses- Abrakadabra 6 . Ay aşısından bu yana hiç sağlık ocağına gitmedik Dr gittigimizde kan tahlili evet yaptık olurda asi vurmaya kalkarsa engel olurum o zmn 😂😂😂
Abrakadabra Premses- Bende çok etkilendim aşı karşıtlarını bı an haklı bulacaktım .ama onun nedeni bebeğin gelişimi çok ilerde imiş hastanede doktor onay verirse aşısı vurulsa böyle olmucakmis ebenin cahilliği yüzünden böyle olmuş bildiğim.
Premses- Abrakadabra ahh yawrum bazı ebeler gercekden hiç bir şey bilmiyorlar banada rota virüs aşısını söylemedi ebemiz ve zamanı geçtiği için yaptıramadım 🙇
Ada_Deniz Abrakadabra inanmıyorum böyle ihmal mi olur ebeler zaten hiç oralı olduğu yok bir aşı için bile aramaktan acizler yengemi aramamışlar 2.ay aşısı için bizim ebe aramiş açmayınca msj attı bu perşembe bizim de aşısı çok korkutorum okuduktan sonra bu bebeğin başına gelenlere çok ama çok üzüldüm 😔