Lütfen biri bana bilgi versin.Bebeğimin dün akşam üstü ateşi çıktı düşürmeye çalıştık sabaha kadar vs.düştü.Sonra sabah yine çıktı dedim diş sanırım 7 aylık çünkü.Doktoru fitil ver dedi ama ben muayene olmadan vermek istemedim. Acile gittim sonra 39 olmuştu ateşi.Fitil verdiler.Kan ve idrar negatif kültür 3 gün sonra sonuç çıkacak.Bu çocuğun neden ateşi var neden düşüp iniyor çözemiyorum. Diş bu kadar ateş yapmaz dedi doktor.Ateşi devam ederse yatırırız diyor serum takarız diyor ama sorun ne neden yatıyorum hastaneye cvp yok.Biri bana bişey desin çıldırıcam.