Snm26 Elo10 yeşil olunca bişi diyemem sarı olması normal diye biliyorum isterseniz saglık ocagına gösterin veya bi doktorla irtibata gecin
eymenkerem Elo10 yeşil olması mama yiyen bebeklerde normal ama mukuslu olması problem dr unuza iletin bence. Ben 2. Ay kontrolümüzde geçen gün sordum yeşil yapıyor diye yeşil nrmal dedi mama yediği için ama mukus veya kan görürsen mutlaka gel demişti.
Snm26 dertlikerkenez merhaba suan dikkat edeceğim baska yolu yok gibi sonrasında da testlerle ya da dediğniz gibi ek gıda döneminde tespit etmeye calısacagım
masalsii Snm26 bizimde aynı kabuklanıyor hafif kızarıyor bazen bende nemlendirici losyon süreyim inşallah geçer
Sedauznr yemekseverdiyetsevmez 4, 5 gün , sonra surekli olunca cerraha götürdük makat darmis fitil verdi oyle yaptırdık