Minik0212 sma kullanıyor iki renkli oluyor kakamız önce yeşil sonra sarı icinde parçalar oluyor kakamızın rengi kan ilacıyla alakalı olduğunu söylemişti doktorumuz sizde kullanıyorsanız ondan olabilir bebek her dk nasıl üşütecek ben pek inanmıyorum o düşünceye