36 gunluk kızım hep kendı kendıne uyudu sukurler olsun bu zamana kadar hatta bır gece mızırdandı normalde aglaması bıle cok yok kızımın kıyamadım kucagıma aldım salladım emzık verdım ama aglaması dahada arttı bende besıgıne sakınlesın yıne kucagıma alırım dıye koydum ama yattıp uyudu meger sallanmayı drgıl besıgını istiyormuş (besıgımızde sabıt sallanmıyor) sadece emzıge alıstırdım ılk zamanlar kesın sarılık olacak zorla uyandırıp emzırıyorum dıye 2defa doktora goturdum sarılık yok demekkı doyuyor dedı 2saatte bır emzırmek ıcın 1saat ugrasla kaldırıyordum sımdı gecelerı hıc kaldırmıyorum kendı 3 4saate bır kalkıyor emer sessızce yatar… Esımle ben hıperaktıfız bazenndıyorum her zalıme bır alım dogruymus bebegımız sımdılık sakın uzmedı bızı 40cıkınca degısır dıyorlar odum kopuyor