Neslihanysldl Kızçelerim oğluşum 3 ağustosta 1 yaşına giriyor ve bu bayrama denk geliyor 🤦🏻♀️ Nasıl bir planlama yapmalıyım sizce? Her türlü öneri dikkate alınacaktır ☺️
Sum87 Neslihanysldl bayramda yasak olabilir riske atmamak için planınızı sonrası için düzenleyebilirsiniz 😊
Denizulas-21 Neslihanysldl yaa iyi ki doğdun bebiş 🎉🎉 bizimde 21 Ağustos sanki hiç doğum günü kutlamamış gibiyim daha önce öyle bir heyecan 🤩 biz stüdyo çekimi yapacağız birde cakemash yapacağım pastayı önüne koyuyoruz da dilediğince yiyor Ya bebekler o şekil 😀 kutlama kısmını bilemiyorum belki küçük bir pasta keseriz anne baba bebe şeklinde ❤️
sedaykn Neslihanysldl Eğer yaşında yürüme ihtimali varsa fotoğraf çekimini önceden yaptırın. Yürümeden çekmeyi tercih ediyor fotoğrafçılar haberiniz olsun.
Neslihanysldl Sum87 o konuda kararsızım işte öncesine mi yapsam sonrasına mı diye ☺️ Birde doğuk günü gibi düşünmüyorum,fotoğraf çekimi yaptırıcam sadece pastasını eşim ve kendim evimizde kendimizce keser yeriz. Sevmiyorum kalabalıkta süslü püslü işleri
Sum87 Neslihanysldl o zaman hava durumuna göre ilerleyebilirsiniz dışarda aile çekimi çok güzel olabilir 😍
BeH16 Doğum günü organizasyonuna hayırrr anneleri linç için gelir şimdi hazır olun 😀 Geçen gün ben kahvaltı yapacağız dedim de baya yüklendiler🙄
Rrraaaiiinnn Denizulas-21 merhaba benim oyumunda 22 ağustos dogum gunu hazırlıklar yao.ak istedim organizasyonlar çok istedi bu pasta patlatma olayi studyoda ne kadr acaba o güzelse ondan yaptırayım bari daha profesyonel olur çekimleri hem
Denizulas-21 Rrraaaiiinnn Oy şeninde yaşın şimdiden kutlu olsun bebiş 🎉 canım İnan hiç fikrim yok stüdyo çekimi derken üçümüz gidip eski zamanlardaki gibi el ele bir foto çekineceğiz yaş hatırası fiyat almadım açıkcası 🤨 ama pasta patlatmayı ben kendim yapacağım evde bir pasta yaparım pastabandan süslerim arka fon beyaz duvar olacak oraya da metalik balonlar var ya onlardan alacağım ve bayraklar var ONE yazacağım opluma da şort üstü çıplak papyon takarım fotolarını çekeriz diye düşündük 😂
Rrraaaiiinnn Denizulas-21 çok teşekkür ederim klasik o aile pozunu bizde düşündük kismet ins yaptırırız ama pasta patlatma evde düşündünüz güzel fikir olmus bende bi bakayim nette video vardır yani evde yapanların kesin örnek olur insan 1. Yaş diye daha bi özeniyor 😁
Rrraaaiiinnn Denizulas-21 daha var nasipse ama zamanda geçiyor cabuk unutmazsam atayim ben nasipse gubl3r nasil geçiyor sabah akşam karisiyor cocukla valla tam har3k3tl3nme dönemi ya artık insan gözünü ayıramıyor gün bitmiş bi bakmisim ins unutmam hatırlarım atarim sizi bulup 😁