Merhaba anneler taze prematüre annesiyim 27 haftalık doğdu bebeğimhala dogumun şoku bebegimden ayrı olmanin üzüntüsü içerisindeyim.Bugun 18 gun oldu Bebeğime süt denemesi yaptılar maalesef kabul etmemiş. Çok kiloda alamıyor süte başlasa daha mı hizli alır acaba ne zaman kilo olarak toparlamaya başlıyorlar kafamda dünya kadar soru var 😓😓