cilem_karasu Merhaba güzel anneler . Aranızda Golden goat Mama kullanan var mı acaba . Memnun musunuz ? Herhangi bir şikayetinizz var mı? Bebeğime destek için mama takviyesine başlamak istiyorum . Yardımcı olursanız sevinirim 🙏
Muhammed5 cilem_karasu bebelac laktossuz doktorum bana onu onermisti bebeğimde çok iyi geldi hatta fazla almıştık biz 1 kutu açılmamış duruyor
TalentedMom cilem_karasu ben hipp kullanıyorum memnunum hiç sorun yaşamdık bazı mamalar kabızlık yapıyor çok şükür öyle bir sorun yaşamadık
Muhammed5 cilem_karasu eğer almayı düşünürseniz elimde bir kutu açılmamış bebelac laktossuz 400 gram var eczaneden almıştım yarı fiyatına satabilirim size
Menekseserra1 cilem_karasu ben kullanıyorum canım memnunum anne sütüne en yakın ve gaz yapmayan bir mama 👌🏻
Muhammed5 Ayriyeten diğer postlarınızınsa okudum benim bebegimdede fiskirrark kusma vardı ve az kilo alıyordu zaten ondan sonra bu mamaya başladık bunu lütfen ihmal etmeyin biz ebv virüsü geçirdiğini ogrendik
cilem_karasu Muhammed5 evet Reflüden şüpheleniyorum pazartesi kontrole gidicez doktorumuza net belli olur sanırım. Herkes farklı bir mama öneriyor en iyisi doktorun önerisiyle başlamak 🤦🏻♀️
Muhammed5 beyzabali76 o çok tatlı bir mama bebeğe o kadar tatlı bir süt verilmesini uygun bulmuyorum ben ama herkezin düşüncesi farklı tabi
beyzabali76 Muhammed5 Bizim doktorumuz önerdi benim bebeğim 20 günlük sezaryen doğum yaptım onunla başladık sonra göğsümu de çok rahat tuttu oğlum
attbianne cilem_karasu doktorlar aptamili onerenler ve hippi onerenler diye ikiye ayrılıyor benim gördüklerim en azından aptamilden memnunum diyeni duymadım
cilem_karasu Muhammed5 doktor kontrolünden SONRA karar vericem tam olarak Hangi mama olacağına. Teşekkür ederim yinede 🙏
littleprincemom attbianne aptamil ve hipp güzel ama bebeğin bünyesine bağlı bizde aptamil direk kabız yaptı hipp combiotic kullandım oda sonradan yapmaya başladı epeydir sma kullanıyorum ve memnunum