Sisli merhaba şubat ayında doğumuma 2 ay kala hastalandım markette çalışıyodum genel müşterimiz yabancı kesimdi oksurmekten müşteri alamıyordum kasama sonra sesim gitti yutkunamıyordum ateş halsizlik hepsi vardı en son halsizlikten 32. Haftada rapor almak zorunda kaldım ülkemizde o dönem korona yok deniyodu fakat bütün belirtileri taşıyordum hastane antibiyotik verip eve göndermişti ama korona olduğuna adım gibi eminim ve rahat 2 hafta iyilesemedim sonra öksürük kaldı bende en son öksürmem de kesildi ve iyileştim