annediyeabartmayin Kızlar bu aralar bebeğimi zorla emziriyorum emmek istemiyor. 24 saatte de 3 4 tane dolu bez alıyorum. Gün içinde normal oynuyor falan. Doymuyor aç kalıyor olabilir mi? 3 ay 9 günlük oğlum. 3 ay kontrolünde kilo alımı iyiydi
nursocum annediyeabartmayin ağlamıyorsa doyuyordurbenimkide öyleydi aylıkken hiç emmek istemiyor uyku sersemi emziriyorum çok ağladığında ise mama veriyorum bazen günde 2 bazen 3 defa
BoncukAnnesi annediyeabartmayin 3. Ay için normal bi durum canım maalesef ki 3. Ayda meme reddi yaşanıyor çoğu bebişlerde. Bir de şuan dışarıya olan ilgileri artıyor artık o yüzden meme de zaman harcamak istemiyorlar 😊
nursocum annediyeabartmayin zaten asla emmez o durumda Bugün uyumamak için ağladı. 4. Aydan nefret ettim
BoncukAnnesi annediyeabartmayin 3 bez az gibi aslında ama sağlık ocağına götürebilirsen bi götür madem tekrar ölçüm yaptır için rahat etsin canım. Ama aç olsa ztn hiç durmazdı 😊
nursocum annediyeabartmayin valla en güzeli 3. Aydı öyle söyleyim atak dönemi hariç tabi 4. Ay komple atak dönemi Bugün döndü mesela ve döndüğü içinde ağladı 😂