Sin21 Hayır kelimesini kullanmayın. İnadına yapıyorlar. Bence görmezden gelin. Bir süre sonra davranış sönecektir. Dikkat çekmek için yapıyor olabilir. Ama oyun oynarken falan anlatın. Eğer vurursa canının yanacağını ve üzüleceğini. Benim kızım da TV kablosunu çekiyordu yapma dedikçe daha çok yapıyordu. Görmezden gelince bıraktı.