Sevgili anneler sizlere bir sorum olacak. Bebeğim 7 ay 2 günlük. Bugün havalar sıcak diye bebeğime küçük bir şişme havuz aldım eğlenir sonrasında yıkarım çıkarırım diye düşündüm. Bebeğim bu ara aşırı huysuz zar zor havuzun suyunu doldurdum. İlkten sevmedi yavas yavas alıstı sonra 2 dakika falan oynadı ve kendini düşürdü suya battı ben hemen kaldırdum ama gerçekten çok korktu😔 sonra apar topar kafasını yıkadım derken kendini atmaya basladı korkudan kafası köpüklü kaldı bende suyu döktüm 1 seferlik çıktık. O saatten beri asla uyumuyor besiğine koyunca hemen uyanıyor 😔 bebeğimde bi tramva falan mı yarattım ne yaptım istemeyerek gerçekten çok üzüldüm birde sizlere sormak istiyorum bu olayla alakası varmı 😒 ayrıca sonra suya baktım birazda sıcak geldi acaba canınımı acıttım sabahtan beri kendimi çok kötü hissediyorum 😥