Arkadaşlar merhaba. Eylül de oğlum 3 aylık olacak ve ben çalışmak zorunda olduğum içşn işe başlayacağum. Sütümü şimdiden sağıyorum denemek için ama 30 40 cc çıkıyor.ben anlamıyorum herkesin nasıl 70 80 cc çıkıyor. Bir de bir sorum var çakışan anneler sütünüzü nasıl sağıp nasıl emziriyorsunuz?işe başlayıp mama yanbaşkayan var mı? Bir de hee sağdığım sütünü birkeltirebilir mşyim. Mesela şimdi 30 cc sağıp 1 saar sonra da 30 cc sağıp birleştirebilir miyim?