Güzel anneler sizlere bir sorum olacak. Benim kızım 26 aylık ve yazın girmesiyle beraber kızımın iştahı gitti diyebilirim. Şöyleki sabah kahvaltısı bizimle beraber yapan bir çocuktu en azından yumurta falan yiyordu şimdi ise Yemiyor diyebilirim sabah ilk içtiği şey süt daha sonra eğer yerse omlet yada bir tane yumurta kırıp onu yediriyorum yada pekmezle tahinle ekmek yiyor o kadar onun dışında gün içinde meyve yada meyveli yoğurt yiyor bir kez daha süt ister uyur daha sonra uyanınca yemek hazırsa oda bir ihtimal yerse eğer yemek yiyor yemekse yine ara öğün fındık fıstık meyve falan yani demem o ki bu çocuk sizce neden yemiyor büyükler kızım yaz geldi iştahı gider çocukların diyor ama sizce öyle birşey olabilir mi. Uzun oldu biraz hakkınızı helal edin inşallah anlatabilmişimdir 😐