Hcrn98 Kızlar bebeğim bzn burnundan bile kusuyo yani burnundan bile çıkıyo korkuyorum kötü bişi mi acaba daha 21 günlük bu hafta doktor kontrolümüz var bunu sorucam muhakkak ama yaşayan varmı bu durumu
Hemera Hcrn98 benim kızımında o dönemde ağızdan burundan fışkırarak kusması vardı. İdrar tahlili ve kültür testi yaptırdık. Bakteri üremesi çıktı. Antibiyotik kullandık düzeldi biraz . Hala kusuyor kızım ama fışkırarak ve burundan değil tabi.
Meleksavskn Hcrn98 reflü yada protein alerjisi olabilir benim oğlum da burnundan gelenr kadar kusuyodu protein alerjisi çıktı ve maalesef 8 ay boyunca hep kustu😒
adasaripapatya Hcrn98 bizimde aynı şekilde ağızdan ve burundan kusardı fışkırarak değil tabi az miktarda 10 günlükken doktora söyledim bebeklerde normal dedi şuan 6 aylık hâlâ arada burundan kusar yani korkulacak birşey yok 😂
Ftmvrs13 Hcrn98 yok saati değil kuzum 😊pozisyon olarak sordum yatarak mı kucakta mı eğer yatarak emziriyorsan genzine kaçıyordur belki
Hcrn98 Hemera Meleksavskn GzdeBade adasaripapatya çok teşekkür ederim kızlar hemen doktora gidip ne gerekiyosa yaptırim inşallah hiç bişi deilde normaldir inşallah 🤲🏻
Deletedmom289 Hcrn98 kizima gaz damlasi kullanirken burnunsa kusuyordu eger kullandiginz damla falan varsa o yapiyor olabilir
Hcrn98 Meleksavskn ewt şuan yorumlardan biraz içim rahatladı cnm gerçekten yoksa daha bu akşam acile gidicektim
Hcrn98 Ftmvrs13 kucakta emziriyorum cnm hatta başını da biraz çok hafif kaldırıyorum inşallah öle bişi olmuyodur doktora gidim bi içim rahatlasın ztn haber veririm buraya ☺️
02022020 Hcrn98 herzamsn oluyosa doktorla görüşün. Bizim reflümüz vardı bikez burnundan gelmişti sızıntı şeklinde
Hcrn98 02022020 yok cnm mesala arada oluyo ama bugün böle bayaa kötü çıkarınca korktum sorim buraya dedim başına gelenler bilir iyikide sormuşum yoksa korkudan gidiyodum öteki tarafa 🤦🏼♀️
kitapkokusu_ Hcrn98 bizim de o dönem vardı çok içiyodu hem mama hem anne sütü o yüzden kusar dedi doktor. Herhangi bişey yapmadı reflü falan da olmadı gaz sıkıntısı bile yasamadım
Hcrn98 kitapkokusu_ benimde hem mama hem anne sütü içiyo bide çok istiyo fazlasını yiyo ondan da olabilir işte gidip bunu bi aydınlatıcam inş ☺️🤲🏻