Merhabalar geçen hafta sünnet olduk ondan sonra bebeğim devamlı ıkınmaya başladı önceden rahatça tuvaletini yapıyordu şimdi ıkınarak zorla yapıyor bazen yapamıyor bile çok uğraşıyoruz ama çıkartamıyor kıp kırmızı oluyor ne zaman geçer bu nasıl rahatlatabilirim bebeğimi masajlar falan hiç fayda etmiyor uykusunda bile ıkınarak ağlıyor bazen zorluyor sonra uykuya dalıyor 😔