Kuzeybusra yeni doğmuş sürekli memede olması normal. Siz çok fazla su için en az3lt sütünüzü artıran tek şey bu olur. Zamanla çoğalır süt. Şuan onun ihityacı olan kadar süt zaten sizde var sakın boş emiyo diye düşünmeyin bebek doymak için emmez. Sakinleşmek için emer, güven duygusu için emer, ruhunu doyurmak için emer. İlk 40gün bebek annenin yaka iğnesi gibidir derler. Hiç ayırmayın her istediğinde verin. Geçiyor merak etmeyin. Allah sabrınızı ve gücünüzü artırsın. ❤️