Hakcjrks 2 aylık bebeğim var kakasını yapması için zeytinyağ içirmemi söylediler acaba böyle yapan oldu mu lütfen bilgilendirebilir misiniz
Birkuzuannesi20 Hakcjrks benim kızımda kaka sorunu vardı küçükken 1 hafta yapmadığı oldu ve doktorumuz 1 çay kaşığı verebileceğimi söyledi herhangi bir sorun olmadı bizde verebilirsiniz
Esilamm1 Hakcjrks canım bir çay kaşıgı içirebilirsin eger mama kullanıyorsan mamanın içine koyabilirsin ben mamanın içine koyup veriyorum
bir_pasa_annesi Hakcjrks ben yaptım cnm cocuk doktoru söyledi günde 1 cay kaşığı zeytinyağı ver dedi verdim cok rahat etti tuvaletini
Fatmaevecen Benim oğlum 33 günlük 4-5 gün sürüyor kakasını yapması ben 1 çay kaşığı veriyorum ayrıca poposuna da sürüyorum gaxını kolay çıkartıyor ama öyle kulak çöpüyle felan uyarmıyorum krem sürer gibi sürüyorum
Minikhayat_1 @Hakcjrks bebeğim 1 buçuk aylıktı kabızdı doktor günde 3 çay kaşığı zeytinyağı vermemiştir söyledi mama veriyorsunuz mamanın içinede koyabilirsiniz ben öyle yaptım şuan 3 ay 12 günlük kabız olursa yine yapıyorum aynı şekilde bir sıkıntı olmadı
Efee_sevim Bizde kakamızı 4 5 günde bir yapıyoruz acaba versemmi günde 1 kere mi mamasına mı katıyosunuz