SeymaEfe 3 aylıkken yaptırdık sadece ignede ağladı sonra emdi sakinleşti uyanıktı sünnet boyunca bizde yanındaydık ilk gün huysuzlandı biraz ped bardak koyduk rahatladı biraz 3 güne huysuzluğu geçti 1 haftaya komple düzeldi.. hayırlı olsun şimdiden allah damatliginida görmeyi nasip etsin