hcrtrmn Bebekler emerken yutkunma sesini duymadığımızda süt akışı sağlanmıyor mu? Ya da süt yine geliyor ama daha mı az geliyor? Yoksa bebek emzik niyetine mi ağzında tutuyor?
Happiness87 hcrtrmn ben nadiren duyardım hatta emmiyor mu diye çok arada kaldım ama 6 aya kadar anne sütü aldı kilo alımı da güzeldi.
Sblsrgnsn hcrtrmn hayir sart degil yutkunma sesini duymaniz ses gelmeden de emiyorlar bogazina bakin hafif hareket ettigini gorursunuz emerken eger hic hafeket etmiyorsa emzik olarak kullaniyordur muhtemelen
Duygusm hcrtrmn Benim kızım eğer yutma sesi çıkarıyorsa genelde süt fazla gelmiş oluyor ve boğazına kaçıyor. Diğer türlü rahat emiyor ve maşallah gelişimi de iyi. Yani tek başına şey ifade etmez bence yutma sesi.
Ada123 Benim bu konuda kesin bilgim yok ama ben kızım yenidogdugun da yutkundugunda doydu diyordum ki doyuyor du da bence yutkunmasi lazım ama kendi kanaatim bu
Mom9 hcrtrmn yani mantık olarak yemek yerken yutkunuruz mideye ulaşsın karnımız doysun diye… Aynı şey.