damla377 Bebeğim 3 buçuk aylık mama içiyor normalde 2 3 günde bir kakasını yapıyordu 3 4 gündür kakasını 2 defa bugün 4 defa yaptı hipp combiotic kullanıyorum memnunum mamadan acaba başka neyden olabilir
bayankitapkurdu damla377 benim oğlum da kabız 1-2 haftadır gün aşırı yapar kakasını bugün 2 kere yaptı. Rahatlamıştır bebek
Minikhayat_1 @damla377 mama yaptırıyor bence canım bende aynı şekilde hipp kullanıyorum hergün yapmaya başladı normalde 2 3 günde 1 yapardı sarı ve cıvık kıvamlıysa sıkıntı yok korkma 💞😊
Minikhayat_1 @damla377 evet aynı şekilde bazen az bazen çok ama her sabah mutlaka sarı cıvıksa korkmuyorum ben keufide yerinde çok şükür ateşi yok huzursuzluğu yok herşey yolunda demekki diyorum😊