Aybuuke 17 aylık bebeğim kreşe vermek zorundayım. Korkuyorum ne yapmam lazım bilmiyorum. Çok küçükken kreşe başlatan anneler varmı gözlemleriniz neler?
DogaLina Aybuuke 17 aylık bebeginizi yuvaya vermeyin bence. Onun yerine evinizde bi bakıcı tutsanız daha güzel olur. Anaokulu öğretmeniyim tavsiyem bu olur ancak size