Aybuuke bir arkadaşım kızını 20 aylıkken kreşe vermişti bir hafta çok zorlandı çok ağladı kızı, hiç gitmek istemedi çok düşkündü çünkü annesine, dibinden ayrılmıyordu, annesinin tişörtüyle yatıyordu kreşte de tişörtüyle uyuyormuş zaten ama bir hafta sonunda alıştı umarım sizin bebeğiniz de çabucak alışır bakıcı bulsanız daha iyi tabi ama kreşe de alışır merak etmeyin