cocukadam Merhaba güzel anneler 3 aylık oğlum var uyuturken sürekli sıçrıyo doğru düzgün uyuyamıyor bende çareyi gündüzler yüzüstü yatırmakta buluyorum geceleride hala kundak yapıyorum bu sıçramalar ne zaman biter 5 dakikada 5 kere sıçrıyordur ortalama başka bi önerisi olan var mı
bayankitapkurdu cocukadam benim oğlum 2buçuk aylık. 20 günlükken başladık yüzüstü yatmaya. Diğer türlü çabuk uyanıyor. Çok sıçrıyor. Ben de merak ediyorum ne zaman geçecek diye
Merius cocukadam canim sen çay ve kahve tüketimini de azal hatta sıfırla ayrıca gün içinde bebeği çok ziplatirsaniz gece rüyasında o olay tekrar yaşanır ve sıçrar bebekler yani gündüz güldüğü şey gece kabusu olur kaygisini yukseltir
AslhanDivarc cocukadam ortalama 4 ay kadar kullanabiliyorsunuz kundağı. Dönme aylarında bırakmanız gerekiyor.
ozgurkusss Söylediğin durum yenidoganlarda moro refleksi olarak geciyor, benimde oğlum 2,5 aylık bizde de aynı durum mevcut. Kendi kendini uyandırıyor bu şekilde. 6. Ay gibi kayboluyormus.
Serenyertutan cocukadam bu aylarda biter sıçramaları doktor beyni hizli gelisiyo ve sıçrama seklinde tepki veriyo demisti max 3 4 ay suruyormus
ozgurkusss cocukadam evet maalesef, uykusu çok güzel olan bebeğim bu ara gündüz resmenn uyumuyor uyusada Max 15 dk 🙄
Merius Merius ayrica bebekleri yuzustu yatirmak ani bebek ölümleri listesinde üst sıralarda yer alır aman dikkat !!!
cocukadam Merius evet biliyorum o yüzden sadece gündüzleri sürekli gözümün önündeyken yüzüstü yatırıyorum aksi halde hiç uyuyamıyor
Msstiskaya Yüzükoyu benim kız da çok rahat ama doktorlar hep sakıncalı diyorlar ya işte her seferinde aklıma geliyo