Nur06 merhabalar bugün tam 15 aylık oldu kızım.Boy 79 cm kilo 10400 bas çevremiz 48 cm.Günde üç ana birde ara öğün yer.Sabah omlet,pankek,krep yaparım dönüşümlü yanına ayran yada sıkma meyvesuyu.Öğlen uyku öncesi bir kase yoğurt.Uyanınca günlük yaptığım çorba.Çorbasını yoğun kıymalı ve et suyuyla yapıyorum.Aksamda bizimle ne yerse menüde ne varsa.Aralarda da meme🤦♀️Birçok kelimeyi taklit ederek söylüyor.Biliçnli söylediği kelime 8,10 .Anne,baba,dede,memem,var,fil,aşkım,gel…Alkış bay uzun süredir yapıyor.Bezini kendi çöpe atar🤪Banyo olacağını anladığında eller direk saçlarda.Tüm vücudunu tanır.Göz,göbek,ayak falan nerede derim gösterir.Hayvan seslerini taklit eder.İnek nasıl bağırıyor dediğimde mö der.Gördüğü tüm arabalara aaa diye bağırıp parmağıyla gösterir🤦♀️Hadi kitap okuyalım dediğimde istediği kitabı alır gelir yere oturur sayfalarını çevirip hareket ettirir.Hiç tv hayatımızda olmadı olmamaya devam ediyor🎈Hatırladıklarım bunlar.Allah evlatlarımıza Sağlık versin🧚♀️