Nur06 oğlum tam 17 aylık. 1 yaşına kdar güzel yerdi yani yemekten mutlu olurdu. Şimdi zorla yemek yediriyorum. Emziriyorum. Kahvaltı, öğlen çorba, ara öğün olarak bi kade kuruyemişli yoğurt daha sonra muz, akşam da bizim için yaptığım yemeklerden yedirmeye çalışıyorum ama çok zorlanıyorum 😣 her sabah 7 de uyanır genellikle 1 uyku yapar akşam da 9 buçuk 10 buçuk arası uyur . Anne, baba, abla, abi, dede, emmi, gel, kardeşimin adı Burcu oycu diyor , yeğenimin adı elvin evin, suya dü diyor. Kendi yaşıtı yeğenim var birbirlerine ada diyorlar😂 burun, diş, göz, kulak, el organlarını biliyor. Topla oynamayı seviyor. Köpek görünce ov, kedi görünce mi, araba görünce de düt düt diyor. Kilosu 11, boyunu ölçtüremedik doktorun yanına girince ağlıyor sürekli🤦🏼♀️ Oyuncak olarak arabaları ile oynuyor. Sticker, magnet aldım hayvan sebze taşıt. Pek ilgisini çekmedi bazen kitabı alıp yanıma geliyor sonra kaçıyor. Bu şekilde ☺️