Kuzu_annesi 4 ay 19 günlük oğlum var doğduğundan beri ara ara dikinde pamukçuk oluyordu karbonatlı su ile siliyorum sürekli ama son iki günde daha beter oldu sanki yarın hastaneye gitcem önerdiğiniz güzel ilgilenen doktor varsa söyler mısınız ??
Happygirl8 Kuzu_annesi karbonat kullanmasaydınız keşke 😩😐 genelde mamadan sonra oluyo.. Günde üç defa gazlı bezi kaynatılmış soğutulmuş suya batırıp parmağınızla silince oluşması engelleniyo…
Aysenur8996 Kuzu_annesi yaşam hastanesi Gül Balyemez kesin net önerimdir. 😊 Bi süre beraber çalıştık. Çok güveniyorum. Urfada ikamet ediyorum sırf muayene olmak için gidiyorum memlekete
bir_pasa_annesi Kuzu_annesi cnm benim bebek 3 aylık 1 haftalıkken oldu bende emzirdim baktım olacak gibi değildi saglık ocagına götürdüm damla yazdı mikostatin diye 2 günde gecirdi bir daha da cıkmadı ama iyi doktor diyorsan yaşam hastanesinde gül balyemez üstüne doktor tanımam
nur_eayni_h Kuzu_annesi ya ben öğretmenim açıkçası indirimli 60 a götürüyordum(4-5 ay önce) ama normal 80 civarıydı diye hatırlıyorum
nur_eayni_h Kuzu_annesi benim ablam abim öğretmen arkadaşlarım çocuklarını hep bu doktora götürüyorlar hepimiz de memnunuz. Karar size ait☺️
Zynpeylul25 Akademi hastanesi Dr Murat şan kızım doğduğundan beri ilgileniyor çok memnunuz çok ilgili
Happygirl8 Kuzu_annesi defa life benim evime de çok yakındı.. Orda levent temeli öneriyolardı ama hiç gitmedim 🤷♀️🙆♀️
nur_eayni_h Kuzu_annesi ya ben farklı bir durum oldu da hastaneden almıştım ama ablamda filan var bence veriyor☺️
Kuzu_annesi nur_eayni_h evet aldım verdi saolsun 😌 çok memnun kaldım valla aldığı parayı sonuna kadar hak ediyor helal olsun 🌼