gyns Merhaba annişler.. 4 Ocakta Bim'e Pilsan' ın yürüme arkadaşı gelecek. internette de baktım, hoşuma gitti.. Benim asıl sorum bebişi yürüyen annelere; yürüme arkadaşı gerekli mi?.. Yoksa bebek zamanı gelince spontan olarak yürümeye başlıyor mu?. Önerileriniz nelerdir?..
Deniz2961 gyns cnm erkek bebeklere yurutec pek oneeılmıyomrıs bim e gleem iyi aslında cnku fren sisteminde var bnm kı kız ama bnde almayı dusunuyrm
gyns Deniz2961 Bende kullanır mı kullanmaz mı bilemedim.. Çok kalabalık eşya sevmiyorum evde... Az eşya, max verim..