Kızlar zeytinyağını nasıl veriyorsunuz bebeklerinize? Isıtıp mı veriyorsunuz yoksa özel aldığınız yağ var mı? Kızım 5 buçuk aylık ve bitmek bilmeyen gaz ve kabızlık sorunu var. Denemediğim bir tek zeytinyağı kaldı. Şimdi de onu deneyeceğim. O yüzden nasıl kullandığınızı paylaşırsanız çok sevinirim.