Kızlar dün 6. Ay aşımızı olduk, ateş yoktu ama huzursuzluk vardı fakat bugün sabahtan beri ateşi hep 37,5 38 arasında özellikle başının arkası ve yanları daha yüksek çıkıyor.. sabah calpol verdim öğlen düşmeyince paranox fitil verdim.. ateşi aşıdan dolayı mi acaba anlayamadım.. bide aşı yeri kıpkırmızı sıcacık olmuş , daha önce hiç böyle olmamıştı endişeleniyorum 😔şurupla fitil arasında kaç saat
olmalı? Başka ne Ne yapabilirim ?🤷♀️Islak pamuk da koydum kolaltına