Melinamm canim benimde ilk anneligim ve bende gogsum yumusayinca süt bitti saniyordum. Bebegim 1 saat olmadan tekrar emmek istiyordu ben sutum yetmiyor diye korkuyordum. Göğsümun dolmasini bekliyordum. Yaptigim en buyuk hataydi. Bi daha anne olursam asla bebegimi bekletmeden surekli emzirecegim. Göğsünün dolmasini bekleme sakın. Ne zaman istiyorsa o zaman emzir.