annesininaslani Kızlar emziriyorum bebeğim felaket kabız herşeyi ama herşeyi denedim yok çok zorlanıyor kuzum dün bi bayan yazmıştı kayısı çayı içtim bebeğim İshal oldu diye emziriyorum bi zararı olur mu doğadan kayısı çayı içsem
Kuzuannesi annesininaslani hayir canim ben iciyordum cokta rahattik bir zararinida gormedim faydasi var
Kuzuannesi annesininaslani evet doktor soykedi ic diye kabiz gbiydi mamadan dolayı ama onu icince cok rahatladi
annesininaslani Arasannesi ben biraz eksik yazmışım bitki çayı var ya doğadanın ondan bahsediyorum sakıncası yok değil mi
Arasannesi annesininaslani yok canım ben de tuketıyorum bır sorun yasamadım kayısının her turlusunu yıyıp ıcıyorum ben suyu hoşafı çayı tatlısı kurusu yaşı pestili vs vs eşim malatyalı oldugu ıcın cok tuketıyoruz ve bır sorun yasamadım hıc