Maryhoney bende oğlumu ilk 2,5 ay ayakta sallayarak uyutmaya çalışıyodum hatta ayağımda sallarken bende uyuyodum hiç bırakmadan ama meğer benim oğlum sallanmaktan hiç hoşlanmıyormuş zaten bana kalsa baştan beri hiç sallamazdımda ananeden babanneden direkt olarak sallama moduna girildi 🙄 2,5 aydan sonra oğluma yavaş yavaş eğitim vermeye başladım ama öyle ağlatarak tek bırakarak vs. asla değil elbette. Önce yanıma yatırdım beyaz gürültü eşliğinde başını okşadım derken bir bakmışız oğluşumuz 8 aylık olmuş :) örneğin ben dinlenirken eşimde aynısını yapar ve oğlumuz uyur ama tabiki bu aralar diş sorunumuz olduğu için gece 2 defa uyanıyor deneyin tavsiye ederim :)