Bebeğim 8 aylık ayak baş parmağında tırnak batması oluştu. Bugün farkettim sanırım uzun zaman olmadı. Törpiyle kaldırdım ve kurdan ucu koydum tırnağı kaldırsın diye. Benim tahminime göre yanlış kesme Sonucu oluştu 😔. İyileşmesi için fikri olan var mı yazın lütfen