Arifeeee Kızlar izmirdeyim malum havalar da çok sıcak ve klimasız duramıyorum ama 4 aylık bebeğim var buhar makinesi yok alınmalı mı ne düşünüyorsunuz ve sizler neler yapıyorsunuz bu durumda ?
Arifeeee Cigdem07 Bugün yetkili servisten geldiler. Bebeğiniz varmış Dr. Sorup kullanın klima havayı kurutur dediler. Bilemedim bende
Arifeeee Butterfly 28-29 da çalıştırdığım oluyor ben de örtüyorum üzerini ama havasını soluması zararlı mı bilemedim
Cigdem07 Arifeeee Benim eşimin eski mesleği o yüzden söyledim bende yine siz bilirsiniz. 😊 benim bebeğim 7.5 aylık antalyada yaşıyorum malum klimasız olmuyor buhar makinası çalıştırmıyorum ama kışın sürekli sıcak üflediği için çalıştırmak zorundaydım bizim bile nefesimiz kuruyodu