Benim de bebeğim 2 ay 14 günlük hep öyle. Çıt sesine uyanır, uyumaz, uyuşa bile koyunca uyanır, en fazla 45 dk uyur o da sallayarak 🙎♀️🤦♀️🤦♀️ Ama atak haftamız dün bitti. Bugün olması gerektiği gibi uyumaya başladı. Mesela sabah 7.30 da uyandı, 9 da uyudu, 10.15 de uyandı 11.00 da uyudu,12.25 de uyandı 14:00 da uyudu gibi gibi. Düzene girdi bugğn inşallah hep bu ayarda gider