Hamzam benim annem de 5 çocuğunda kullandı, evet 20 yaşına kadar çok iyidik, ama şuan abim ben ve erkek kardeşim yani 24-29-31 yaşlar olarak, bel ve kalça sorunu yaşıyoruz.. çok doğru bi karar veriyorsunuz bu şekilde, malesef her anne anlamak istemiyor bunu, büyük kolaylık da sağladığı için.. ama evdeki işler yürüsün diye çocuğa Zarar veriyorlar bilmeden..