Kızlar ben sezaryen oldum ilk aylarda hiç regl ağrım olmadı 6-7 ay sonra tekrar eskisi gibi çok şiddetli ağrılarım geri döndü. Nedenini düşünüyorum da o sıralar çok su içerdim şimdi öyle değilim. Sizce bi bağlantısı olabilir mi bu durumun. Öldürdü beni bu ağrı 😞