yildirimfamily
Canım bizde de var doktorumuz emdiği sürece sıkıntı yok ememezse bakarız dedi ama benim oğlumun maşallahı var çok güzel emiyor😊 7 ay 11 günlüğüz çok şükür bi sıkıntımız olmadı aynı sorun eşimde de var küçükken konuşamaz edemez diye çevreden baskıyla doktora götürmüşler ama doktor saçmalamayın diyip kesmemiş konuşamazsa eğer güçlük çekerse getirin o zaman keseriz demiş ama öyle bir skıntı yaşamamış dili hala bağlı bi sorunu yok ben de o yüzden üstüne düşmedim şimdilik ilerleyen zamanlarda bakıcaz ama şuan gerekli değil bence çok küçükler