13 aylık oğlum, doğduğundan beri hep az uyuyan ve kesinlikle sallanmadan uyumayan bir bebekti. Geçen hafta koltuktan balkona düştü. Çok şükür bir şey olmadı o gün akşam hastaneden geldikten sonra uyuması için kucağıma alıp hafifçe salladım. Ama oğlum sallanmak istemedi ve yerde duran yastığına yattı. Bir süre yanında yattım. Daha sonra kalkıp beşiğinde duran battaniyesini alıp yere attı ve onun üzerinde yatıp uyudu. 🤭 Ben şok tabii, ertesi gün yine uyutmak için kucağıma aldım ama yok uyumadı. Gitti yine battaniyesinde uyudu. Bende ona destek oldum. Şimdilerde uykuya direndiği zaman battaniyesini alıp yatağımıza koyuyorum. Birlikte yatıyoruz. Sadece yataktan inmek istediği zaman engel olup battaniyesinin üzerine yatırıyorum. Artık sadece yanında yatmamla arada ninni, ilahi söylememle uyuyor. Darısı tüm sallayan annelerin başına inşallah 😍