Oge Bugün oğlum 40 günlük oldu çok gazlı bir bebek gazı çıksa dahi hep ağlıyor mız mız uyanıkken nadir sakin duruyor. Bi bizim oğlan mı böyle merak ediyorum. Tuvalete dahi gidemiyorum ne zaman geçer bu huysuzluğu. Karnı tok altı temiz gazı çıkarılmış ama hep ağlıyor veya mızmızlanıyor
BoncukAnnesi Oge daha yeni yeni alışacak canım. O dönemlerde daha anne karnında olmadığını farkedip huzursuzluk yapabiliyorlarmış. Kolik bir bebek mi ondan dolayı mı ? Ama maalesef bebekleri gaz çok etkiliyor. Başına kuranı Kerim açıp dinlet canım oğlum biraz öyle sakinliyordu
Gizemabc Oge Ah ah🤦🏼♀️ Kızım da ilk 3 ay gazlıydı, anlattıklarınız bana cok tanidik. Gozunuzu korkutmak istemem; ama gazi bitti, 4.ay atagi basladi, o bitti disi basladi. Suan 6 ay 13 gunluk hala huysuz hala memnuniyetsiz aglak🤦🏼♀️
Kocayanakannesi Oge 41 günlüğüz bizde aynı şekildeyiz canım. Doktor doktor gezdim bir derdi mi var acaba diye tek söylenen gazlı bebek. Uyanık olduğu her an ağlıyor ve zaten çok zor uyuyor. Ağlama krizleri var gün içerisinde mutlaka, ne yaparsak yapalım asla susmuyor. Böyle işte 3 ay sabır dedi doktor.
Oge Gizemabc oysa ne hayaller kurdum çok şükür sağlıklı elhamdülillah ama bu durum bni şimdiden çok yıprattı 😢