Oglum 9 ay 10 gunluk. Anne sütü artı ek gıda alıyor 7 aylikken kendiliğinden emzigi bıraktı dis çıkarma vs derken iyice bana duskunlesti onu idare ediyorum da şu, uzun uzun emmesi beni, yormaya başladı gece çok sık uyaniyor ve memeyi emzik gibi kullanmak istiyor yanıma yatıyor Uzuuun uzun emiyor uyuyor 1 saat anca olmadan hoop geri uyaniyor ne yapabilirim gece yatmadan bisey mi, yedirsem dedim pirinç unlu muhallebi, tarifleri fln buldum un da vermek istemedim açıkçası bi önerisi vs olan var mi acaba